نردبان کارآفرینی

پس از برگزاری موفقيت آميز " هفتمين همايش ملی و اولين همايش بين ‏المللی تجارت و اقتصاد الکترونيکی" طی روزهای 29 - 30 - 31 ارديبهشت ماه 1392 توسط انجمن علمی تجارت الکترونيکی ايران با مسئوليت کارگروه مديريت فاوا و با محوريت وزارتخانه‏ های صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارايی، دادگستری، علوم، تحقيقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری ساير دستگاه‏ ها، سازمان‏ها و نهادها در سطح کشور و حمايت و همراهی شرکت‏های فناوری اطلاعات و ارتباطات از بخش خصوصی در قالب هفت همايش تخصصی، به استحضار انديشمندان و فعالين حوزه کسب و کار می رساند که در راستای تحقق اهداف کلان کشور در افق چشم ‏انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ايران، هشتمين همايش ملی و دومين همايش بين‏ المللی تجارت و اقتصاد الکترونيکی با هدف ارايه دستاوردهای اجرايی شدن نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونيکی ايران و پياده‏ سازی طرح ها و پروژه های پايلوت در کشور و نيز به منظور رصد تجارت و اقتصاد الکترونيکی در ايران از طريق تدوين شاخص‏های بومی اندازه‏ گيری تجارت و اقتصاد الکترونيکی در هفت محور اصلی توسعه تجارت و اقتصاد الکترونيکی شامل
1. سياست‏ها و چشم‏ اندازهای کشور
2. فنی و ارتباطی
3. حقوقی و قانونی
4. امنيت و اعتماد
5. آموزش و مهارت‏های انسانی
6. اقتصادی تجاری
7. کاربرد و نوآوري
طی روزهای 29 لغايت 31 ارديبهشت ماه 1393 در محل سالن همايش های بين المللی برج ميلاد برگزار می شود.

همچنين بررسی آخرين پيشرفت‏های جهانی در حوزه تجارت و اقتصاد الکترونيکی يکی ديگر از اهداف اين هم انديشی ملی – بين المللی است. تقدير از برترين مقالات ارائه شده به همايش، اعطای نشان ملی درجه 1، 2 و 3 تجارت و اقتصاد الکترونيکی، تقدير از برترين های حوزه تجارت و اقتصاد الکترونيکی، معرفی سازمان ها، شرکت ها، بانک ها و بيمه های برتر در ارائه خدمات الکترونيکی، تقدير از اصحاب رسانه برتر در اطلاع رسانی و آگاه سازی در اين حوزه و ... از جمله اهداف اين همايش می باشد. مهلت ارسال مستندات لازم برای بررسی و انتخاب برترين ها در کليه بخش های اعلام شده تا تاريخ 30 بهمن ماه 1392 تعيين شده است.
برگزاری کارگاه های آموزشی و نمايشگاه تخصصی تجارت و اقتصاد الکترونيکی در حوزه های نرم افزار، سخت افزار، شبکه و ارائه خدمات فناوری اطلاعات از جمله فعاليت های جانبی همايش است.
شايان ذکر است که مهلت ارسال مقالات تا 30 دی ماه 1392 بوده و به‏ منظور تقدير از فکر و انديشه، به برترين مقاله داخلی يک دستگاه خودرو و برترين مقاله خارجی 10 هزار دلار جايزه اهدا خواهد شد.

دسته بندی: همایش، جشنواره و کنفرانس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب